Wavy Cursor Tail

niedziela, 29 grudnia 2013

O PRZYJAŹNI TINI I MECHI ♥





    





Pokażemy wam filmik na którym wypowiadają się Tini i Mechi o swojej przyjaźni.





W takim razie przetłumaczymy wam, parę zdań z filmu!!

Tini: Znamy się 2 lata i lubiłyśmy się mniej lub bardziej, ale zrozumiałam, że Mechi jest naprawdę fajną
osobą :)

Mechi: Tini jest naprawdę bardzo dobrą przyjaciółką. Jest osobą pogodną, szczerą, wrażliwą i niewinną.
Ma w sobie coś takiego co wypełnia moją duszę... Kocham ją i chcę ją chronić :*

Tini: Dużo się śmiejemy, ponieważ czujemy się w swoim towarzystwie bardzo dobrze :)

Mechi:  Czasami zdarza się, że nie skończyłam zakładać skarpetek, a Tini jest już gotowa od 20 min. Wtedy zawsze, czeka na mnie :*

Tini: Rozumiemy się bez słów. Patrzę na nią, a ona na mnie i mówi: " Tak, tak będzie tak jak myślisz":)

Mechi: Różnica między fikcją, a rzeczywistością jest niesamowita! W serialu jesteśmy wrogami- nienawidzimy się. Natomiast w prywatnym życiu, jest całkowicie na odwrót :*

Tini: Przyjaciel to osoba, która jest wtedy kiedy jej potrzebujesz. Nieważne czy jest to godzina 2 w nocy, czy 4 nad ranem przyjaciel przyjdzie do twojego domu i powie "Jestem z Tobą":)

Jestem bardzo wdzięczna losowi, że cię poznałam i chcę mieć Cię zawsze przy sobie. Kocham Cię Mechi ♥♥♥♥ :)

Mechi: Kocham Cię bardzo, i cieszę się, że jesteś! ♥♥♥♥ :*



Teraz parę fotek :)









2 komentarze:

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)