Wavy Cursor Tail

niedziela, 15 września 2013

WYWIAD Z JORGEM, DIEGIEM I CLARĄ

Wywiad z JorgemDiegiem Clarą 
(León,Diego,Angie):

Jorge lubisz swoją postać Leona?



Prawda jest taka, że w 2 sezonie lubię 

go bardziej.


A czemu postać z pierwszego sezonu Ci nie 

odpowiada?




Czemu nie podzielam aż takiego entuzjazmu jak do postaci 

w drugim sezonie? Ponieważ w drugim Leon bardziej 

poważnieje i dlatego jestem szczęśliwy.


Diego,Jorge jak zachowują się wasze postacie 

podczas 

rywalizację o miłość Violetty?



DiegoZwykle  gdy jesteś z kimś innym nie będziesz 

flirtować z drugim. Z nami będzie inaczej. Przez cały czas 

będziemy się kłócić. Normalni ludzie, 

którzy się kochają nie zachowują się w ten sposób.


Jorge: W moim przypadku nic się nie zmieniło. Nadal 

będę walczył o miłość. Ale gdy pojawi się nowa dziewczyna 

będzie trudno mi wybrać.


Jorge w prawdziwym życiu masz swoja miłość?


Tak. Jest nią meksykańska aktorka i piosenkarka Stephie.


Jak długo jesteście razem?

Od paru lat.


Jak poznałeś swoją dziewczynę?

Na planie. W pierwszym filmie, w którym razem graliśmy.


Przypomina Violettę?


Jest między nimi podobieństwo. Jest miła i bardzo 

utalentowana.


A co ją różni od Violetty?

Ona jest pewna co do swojej miłości. Nie wiem, czy 

byłaby szczęśliwsza jako Violetta(?) Tak, to tak. Jest inna.


Diego:jaki jest twój ideał dziewczyny?



Musi być szczera, nie płytka., prawdziwa...i....i.... a przede 

wszystkim uczciwa wobec mnie. 


Jakie aktorki lubisz?

Uwielbiam Hiszpankę Paule EchevarrieScarlet Johanson. 


Clara jak interpretujesz swoją postać, która jest starsza od Ciebie?

Kiedy dowiedziałam się, że przydzielono mi postać starszą ode mnie, zawahałam się i zastanawiałam
"a jeśli bym porozmawiała z reżyserem i poprosiła o młodsza osobowość", ale miałam obawy. Prawda  jest taka, że miałam okazję rzucić się na głęboką wodę. Innych nie było, a ja nie byłam pewna, 
czy będę w stanie zagrać taką rolę. Teraz ciesze się ze swojej decyzji.  I to jest dziwne, kiedy ludzie mówią "proszę Pani".  Kiedy przyjechaliśmy na lotnisko ktoś powiedział "Och, ale ty jesteś młoda"


Łączy cie coś z Angie?

Myślę, że gdybym też miała siostrzenicę, której mama 

umarła też bym się o nią zatroszczyła. Oczywiście zagram 

ja ponownie, chce dalej się rozwijać, na pewno.

Jorge kto jest twoim najlepszym przyjacielem 

na planie?

Diego, ale przyjaźnie się ogólnie z  całą ekipą. Clari, Lodo

Alba, Cande.


Diego i Clara chodzą pogłoski,

 że jesteście razem.


OBOJE:CO?!! nie, nie... Nie 




CLARA: Jest wiele plotek, że jestem w związku z Diego 

Ramos. Niektórzy wnioskują po zdjęciach "Oni są razem". 

 Zapewniam jednak, że nic nas nie łączy. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)