Wavy Cursor Tail

poniedziałek, 6 stycznia 2014

HEJTY O MARTINIE

Kiedyś jedna z nas odwiedziła stronę http://gwiazdunie.pl. Jest tam dużo artykułów o naszej kochanej Tini. Niestety leci tam dużo hejtów na nią, chciałybyśmy napisać parę z nich.




Pierwszy artykuł - Tini bez makijażu 

martina stoessel bez makijazu

Violaa
wygląda jak by ćpała ;33


  1. lok
    paskudnie wygląda. nie jest ikoną piękna. zdjęcie okropne a ona jeszcze bardziej
  2. elo
    ona jest okropna, nie mogę na nią patrzeć. jest dużo ładniejszych od niej gwiazd a ona jest straszna. kiedy śpiewa trzepie się jakby miała atak padaczki, a jej zęby wygladaja jak zęby konia i nie mówcie że to zazdrość, bo kiedy widzę ładną dziewczynę mówie że jest ładna. martina mi się po prostu nie podoba. fuj

  1. Ania
    Hahah wzorem naturalności taa jasne.
    Paskuda..


Anonymous
Żal mi was jak ktoś jej nie lubi to musi zzazdrościć? Nie
macie co pisać? Dla mnie jest wstrętną nie sławną małpą.




...
–bez makijażu jest brzydka i taka jest prawda a tak po zatym gdyby *nie jej tatuś to sławna to ona by nie była


  1. lok
    masz racje … to był wielki wkręt paskudnedo i rozwydrzonego bachora
    1. boze
      ona jest ohydna..
      ok rozumiem naturalnosc i te sprawy ale kurwa..nienawidze tej pierdolonej suki bo jest kurwa pojebana jak jej jebne faneczki 8 latki ;-;
      może i ejst ładna ale tylko z wartswą tapety i kurwa zaparwy murarskiej
      jebana głupia suka ruchana w dupe jest w chuj brzydka
      widziałam gówno ładniejsze od niej :)














  1. Anonymous
    Hahaha wygląda jakby cpała przez rok xD i nie jest wzdoem naturalności bo tylko raz nie ma makijażu a tak to zawsze jest umalowana tak że wygląda jak plastik xD
    1. ???
      Ta ładna twarz z dupy albo dupa z twarzy… Brzydal i paskuda :/

nati Sykes
wzore naturalności raz się nioe umalowała i już jest wzorem
wolałabym wydłubać sobie oko widelce niż isc na jej koncert
a niestety muszę iść z moją siostrą cioteczną
czemu co ja jej zrobiłam



olcia
Jezu nie nawidze jej.wszyscy ciągle nieą starją w czym ona taka fajna jest






  1. pip
    jaka paskuda
    1. Mrs. Horan
      Tiaaa chyba raczej wzór paskudzctwa… i nie gadac mi, ze to zazdrosc, bo tej debilce pojebanej nie ma czego zazdtoscic.. ni chyba ze 8 letnich niestabilnych umyslowo faneczek. 



Komentarze wzięte ze strony:



Teraz drugi artykuł - Martina Stoessel w bikini:

Większość hejtów wywołał strój Tini na basenie:(


martina stoessel bikini Martina Stoessel w bikini! Figura modelki! (NOWE ZDJĘCIA)


  1. ALA XD
    Y wygląda okropnie
  2. scentini
    na basenie i w takich butach ? dziwnie to wygląda w porówaniu do wszytskich na tym zdjęciu no i do basenu :/
    1. jejjjjjj
      fu8uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj ohyda te buty fuuuuuj !!!!!
      Widać uważa się za dorosłą pAnienkę bo buty obrzydliwe i te spodnie okropizna
      hmmm za chwile napewno przyjdą te zdziry co bd hejtować wszystkie gwiazdy oprócz Martinki i wyzywać będa jej hejterów -_-




  1. Bieber na zawsze
    Nie sorry, ale to jakiś żart?
    Widocznie chciała zaszpanować bo za duży stanik, jeansy podciągnięte że jej pępka nie widać i te głupie buciki.
    Wyszczerz wielki i zadowolona . Nie wiem jak inni którzy jej nie lubią ale ja już mam jej dosyć. To nawet Coleman lub Thorne nie lansują się jak ta laska..



  1. Ania
    No ma i co k*rwa z tego??
    Nic ciekawego o niej piszecie tylko jak się
    ubiera.
    I jak zwykle ten jej szczerz.
  1. Zuza :-)
    Bieber na zawsze –  zgadzam się :-)
    Jejku GWIAZDUNIE jakaś dziewczynka wystąpiła sb. w Disney Chanel już tylko o niej piszesz co drugi post jest Martinka ! no błagam ile można kogo ona obchodzi ? no mnie nie i wkurza mnie to bo zapominacie pisać o normalnych ludziach którzy też grali w Disneyu i są o tysiąc razy lepsi od niej ona dostała się do tego swojego głupiego serialu bo jej ociec jest rarzyserem czy producentem czegoś tam  ciekawe czy bez  tatusia  miała by główną rolę?  nie piszcie tylko o niej bo  ile można ??? :-l Jak tak będzie chwalić jej bosko wyśmienitą figurę to inne dzieciaki w depresje popadną bo nie będą tak idealne jak  ? xD  ” Tini ” !
    To tylko moje zdanie i ja tak uważam :-) Ale oczywiście do jej fanów nic nie mam rozumiem że każdy ma prawo lubić  tego kogo chce :-)


  1. Asia
    Ona się tylko popisuje i chce wyglądać na dorosłą i udaje wielce dorosłą a tak naprawdę zachowuje się jak dziecko. Jak czytam pod jej postami hejty to nie którzy mają co do niej trochę racji. Kto normalny ubiera takie buty na basen i takie spodnie. Jeszcze w dodatku za duży stanik ( na pierwszy rzut oka widać że za duży). Założyła takie żeby się pochwalić jakie to ona ma cycki. No weźcie ludzie. Tak gwiazdorzy że masakra. Tak jak napisała powyżej Bieber na zawsze. Że nawet tak nie gwiazdorzy Bella i Zendaya. I jeszcze dodam nawet ta Pia Mia.
  1. inna.
    no chyba jakis niemadry czlowiek. taki jak violetta.
  1. inna.
    ona mysli ze jak zagra w jednym serjaliku to bedzie slawniejsza.
  1. Anonymous
    SZKODA ZE Z MORDĄ NIE WYSZŁO :////
  1. bez imienna
    Okropnie wyglada i jeszcze te buty 
  1. gocha
    brzydka małpa, nie obrzżając małp oczywiście

Te komentarze są wzięte ze strony:
http://gwiazdunie.pl/martina-stoessel-w-bikini-figura-modelki-nowe-zdjecia/
'



Trzeci artykuł-Martina Stoessel ubrała spodnie z wysokim stanem:


martina stoessel zdjecia5 Martina Stoessel (“Violetta”) ubrała spodnie z wysokim stanem! (ZDJĘCIA)




  1. Anonymous
    Fuu!! I te jej krzywe nogi..
  1. xdd
    Sory faneczki Violetty. W serialu jest taka ojeju, o boże taka grzeczniutka i wg. A na zdjęciach poza planem wygląda jak tania dziwka. Sory dziwki mnie nie interesują na gwiazduniach.pl aaa i żeby wyprzedzić wasze komentarze “po co ty tu wchodzisz jak jej nie lubisz” i takie tam. Wchodze tu żeby oświecić wasze tępe glowy. Pozdro.

  1. Anonymous
    to szmata z duzymi cyckami.
  2. Anonymous
    i prostaczka. kturej niepowinno byc w telewizji.
  3. Anonymous
    wyglada jak moja babcia po przejsciach.
Widzę że wreszcie jest kotoś kto jej nie lubi np mnie ona wgl nie jara tylko denerwuje mnie to na jednym zdjęciu z Mercedes Lambre (Ludmilą) a przypomnę wam że Mehi ma 20 lat a martina 16 to na tym 
wreszcie normalni ludzie
zdjęciu Martina miała o 3 razy większe cycki od Mercedes. A na tym zdjęciu szczególnie widać że ma wielkie pewnie se dziwka powiększyła żeby faceci (albo facetki bo nie wiem kim się interesuje) żeby na nią polecieli ( lub poleciały). Mam wiadomość do wszystkich fanów Violetty żeby się wreszcie ogarneli i nie pisali tu ” TINI JA CIE KOCHA KOCHA DAJ MI SWÓJ NUMER PROSZE” bo to mnie denerwuje one nie pokazują tu ze jej lubią tylko swoją głupotę. Nara ludzie nie moge już sie paczac na to “TINI”





  1. Anonymous
    bo jej nie lubie tej szmaty. i dziwki.
  2. Anonymous
    to jest pedalka. kturej brak rozumu.
  1. Anonymous
    to niejest jej ojciec tylko jekis alfons. kturemu zaplacila zeby udawal jej ojca.

    1. Anonymous
      tosz muwie ze to jest alfons. a ona to dzwka. ktura sie sprzedaje. i to zadarmo.
    2. Anonymous
      daje dupy na lewo i na prawo. to suka.
    1. Martina to suka
      Fu ale martina jest ohydna bleee za co wy ją lubicie? Moje dzisiejsze gówno wygląda lepiej od niej

































Jest ich jeszcze o wiele wiele więcej. Reszty nie będę pisać one są na stronie:




 Dla nas jako fanki Martiny to cios, bo my ją po prostu uwielbiamy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)