Wavy Cursor Tail

wtorek, 7 stycznia 2014

MOJA HISTORIA ANGIE - Wyznanie miłości przez Germana:

Z pamiętnika Angie:

      Obudziłam się wypoczęta, i czułam, że zbliża się dobry dzień.Wstałam z łóżka z uśmiechem na twarzy, i w podskokach poszłam do łazienki. Po drodze spotkałam Germana, który nawet się ze mną nie przywitał.
       Z dołu było czuć zapachy z kuchni, ponieważ Olga przyrządzała pyszne śniadanko. Zdumiona kuchennymi zapachami weszłam do łazienki.
      Po orzeźwieniu się w łazience wróciłam do pokoju, aby się ubrać. Gdy już się przygotowałam zeszłam na dół, by zjeść posiłek, który przygotowywała nam Oleńka.


***
   Ja  i Violetta skończyłyśmy śniadanie w tym samym czasie, po czym oznajmiłyśmy, że wychodzimy. Szłyśmy przez 10 minut, i nagle przed naszymi oczyma ukazało się studio.
    Gdy wkroczyłyśmy przez wielkie drzwi, każda z nas poszła w swoją stronę. Przed moimi zajęciami Pablo
powiedział, żebym po lekcjach przyszła do biura.
    Lekcje minęły mi szybko, wiec czym prędzej wyszłam, i udałam się do gabinetu. Gdy Pablo mnie ujrzał, od razu się rozpromienił i rzekł:
-Angie, poznaj nowa nauczycielkę tańca, Jackie.
   Widziałam, że nie była do mnie dobrze nastawiona, ale ostatecznie się z nią przywitałam po czym zwróciłam się do Pablo:
-Tylko po to mnie tu wolałeś?
-Nie, chciałem Cię też zaprosić dzisiaj na kolację, to jak pójdziesz ze mną? -Spytał z ekscytacją.
 Jackie to usłyszała,po czym oburzona wyszła z sali.



***

   Gdy byliśmy już w kawiarni, Pablo mi się oświadczył .Gdy zastanawiałam się nad decyzją wpadł German, a ja zaskoczona zapytałam:
-Co ty tu robisz?
-Chciałem Cię odwieść od pomysłu przyjęcia oświadczyn od niego! - Odpowiedział.
  Rozmowa zaczęła się zaostrzać, więc wyszliśmy na zewnątrz, aby porozmawiać, a potem dalej kontynuowaliśmy:
-Ale ja Mu nawet nie odpowiedziałam German , a tak w ogóle, dlaczego chciałeś, żebym się nie zgodziła na jego propozycję?
-Angie, Kocham Cię!!!♥♥ - Odpowiedział
 Dawno chciałam to od niego usłyszeć.

    Po uroczym wyznaniu poprosiłam Germana żeby na mnie poczekał, a ja poszłam porozmawiać z Pablo.

-Pablo - wyjąkałam z trudem.
-Tak Angie - Odpowiedział z entuzjazmem
-Musze Ci coś powiedzieć, ale ta wiadomość cię nie ucieszy. - Wypowiedziałam to
-No mów! - powiedział zdenerwowany.
-Pablo ja, ja nie mogę za ciebie wyjść - mówiłam z trudem.
-Dlaczego?- Zapytał ze smutkiem.
-Ponieważ ja, KOCHAM GERMANA!

Pablo wyszedł z restauracji bardzo wkurzony, obrażony i smutny. Chciałam za nim pobiec, ale zabrakło mi na to odwagi.


***


       Pocałowałam się z Germanem . Wiedziałam, że Pablo będzie na mnie zły i, że Mi nigdy tego nie wybaczy.15 minut później byliśmy już w domu. Niedługo potem Viola razem z Leónem wrócili do domu.
     Violu musimy ci coś powiedzieć-powiedziałam z radością

Wtedy German dokończył:
- Córciu, ja i Angie jesteśmy ze sobą.
-Bardzo się cieszę tato, długo na to czekałam- odrzekła Violetta.

      Po ogłoszeniu szczęśliwej wiadomości poszliśmy do jadalni, i zasiadaliśmy do pięknie nakrytego stołu.
Wszyscy zaczęli jeść, lecz ja czułam się nie zręcznie, ponieważ German ciągle patrzył z uśmiechem w moją stronę. Podziękowałam za kolację życzyłam wszystkim "Dobrej Nocy", i po schodach weszłam na górę do pokoju.
   Usiadłam na łóżku, i zaczęłam się zastanawiać nad tym co dalej będzie. Zmęczona myślami położyłam się spać. We śnie przedstawiony był nasz dzisiejszy pocałunek, gwałtownie zerwałam się z łóżka. Nie miałam pojęcia co ze sobą zrobić, więc wzięłam do ręki swój pamiętnik, i zaczęłam czytać kartkę po kartce, lecz po paru minutach zasnęłam.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)