Wavy Cursor Tail

czwartek, 1 maja 2014

[Aktualizacja 2] NIEDŁUGO PREMIERA SIMPLEMENTE TINI!


"Simplemente Tini",(w tł. "Po prostu Tini"), jest to książka napisana przez jej tatę Alejandra Stoessel. Książka ma 200 stron. Zostanie ona wydana w sobotę. (03.04.14r.) 

Znajdziemy w niej informacje takie jak:


  • Fakty z jej życia
  • Ciekawostki z dzieciństwa Tini
  • Jej wspomnienia
  • Wpadki i śmieszne sytuacje/ historie z życia
  • Zdjęcia z castingu do serialu "Violetta"
  • Jeszcze nigdy nie publikowane zdjęcia z prywatnego albumu
  • i wiele, wiele innych rzeczy




Zdjęcia okładki:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Okładka książki jest biała, na górze znajduje się duży czerwony napis "Simplemente Tini" (tł. "Po prostu Tini")
Po lewej stronie książki jest zdjęcie Tinity, które zajmuje więcej niż połowę okładki. W prawym górnym rogu książki, jest napis
"Martina Stoessel - Moja książka"



Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bilety na premierę książki: 3 maj o godzinie 16, na Targach Książki w Buenos Aires.



Bezpośredni odnośnik do obrazka

Cytat z ostatniej strony:

"Tutaj znajdziesz wszystko o mnie. 
Chciałam napisać to dla Ciebie, bo mamy szczególną więź. 
To jest moja najlepsza próba by otworzyć swoje serce i pokazać trochę więcej.
 Wielu pamięta mnie tylko jako Violettę, i zawsze będzie to dla mnie zaszczyt, ale ja jestem Martina i bardzo chciałabym , abyście wiedzieli kim jestem, PO PROSTU TINI!" 

Cytat Tini z ostatniej strony, jest śliczny no i chyba każda dziewczyna na miejscu Martiny, nie chciałaby być kojarzona jedynie z serialu (chociaż Tinita nie ma temu, nic przeciwko), więc ta biografia jest po to by Tinistas mogły poznać swoją idolkę taka jaka jest, że ma inny charakter niż  Violetta, w inny sposób się ubiera, ale że niektóre cechy ma podobne do niej, np. takie jak miłość do muzyki, rodziny czy chłopaka.
Same byśmy chciały, by ta biografia znalazła się również w Polsce.


Tak na koniec tego postu zdjęcia Martiny:





















I jeszcze zdjęcia z wnętrza książki:

2 komentarze:

  1. Jestem pewna,że SIMPLEMENTE TINI wyjdzie w Polsce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)