Wavy Cursor Tail

poniedziałek, 19 maja 2014

CANDELARIA MOLFESE - NOWY KANAŁ NA YOUTUBIE:


Piękna i utalentowana Candelaria Molfese (w serialu Camilla), postanowiła, że założy sobie swój własny nowy kanał na YouTubie. W którym dziewczyna będzie zamieszczać, filmiki czy piosenki, w których będziemy ją mogli bardziej poznać.

Kilka dni temu opublikowała taki Tweet na swoim Twitterze:

Tł. "Mam mój własny kanał na Youtube!! gdzie będziecie mogli się dowiedzieć więcej o mnie! Subskrybujcie mnie dobrzy!!"

Jak wygląda jej kanał?




Filmiki z kanału:

1. (Tł. Mój kanał na Youtubie):



To jest filmik ogólny, Cande przedstawia w nim swój nowy kanał na Youtubie. I mówi, że założyła go po to by ludzie się o niej więcej dowiedzieli.


2. (Tł. Jadę.... Spójrz!!)



2 filmik jest nagrany w samochodzie, gdy Cande jedzie z Cou jest włączona piosenka Katy Perry pt. "Roar", w którymś momencie Candelaria zaczyna śpiewać razem z Katy. Oraz dziękuje nam za ilość subskrybujących, w pewnym momencie do kamery wciska się kamerzysta, ona jednak nie jest z tego zbytnio zadowolona. 

Kanał Candeklik>>. Subskrybujcie!!

Zdjęcia:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)