Wavy Cursor Tail

wtorek, 11 marca 2014

KRÓTKI WYWIAD Z VALENTINĄ FIORNE:

Valentina gra w serialu Jackie nauczycielkę tańca w Studiu On Beat. Każda dziewczyna wie, że Valentina ma naprawdę niesamowity gust i styl. Fanki ją za to podziwiają, więc mamy dla was krótki wywiad przeprowadzony przez ESKA Cinema z Valentiną o jej sposobach na super wygląd i dobre samopoczucie. 






P: Jakie nie zbędne ubrania powinny znaleźć się w szafach dziewczyn w Twoim wieku??
Buty i unikalne dodatki. Te części garderoby zawsze coś mówią o człowieku, definiują Twój własny styl, wyróżniają Cię z tłumu.

P: Kto jest najlepiej ubraną gwiazdą i dlaczego??
Myślę, że Anne Hathaway, bo ma swój własny styl, jej stroje są odważne, poza tym jest zawsze elegancka i stylowa.

P: Masz ulubionego projektanta??
Jestem szczęściarą, bo moja rodzina pracuję w przemyśle modowym. Mój dziadek, Donato Delego, pomógł stworzyć haute couture w Argentynie. Moja mama prowadzi szkołę mody i uczy profesjonalistów - projektantów i stylistów. To mama jest moją modową inspiracją.

P: Czy akcesoria to istotny element w Twojej garderobie??
Uwielbiam dodatki!! Moja szafa jest ich pełna.





P: Kiedy idziesz na zakupy, wybierasz sieciówki czy znanych projektantów???
I to i to. Kupuje ciuchy, które mi się podobają bez względu na metkę czy nazwisko projektanta.

P: Lubisz, kiedy torebka pasuje do butów?? 
Oczywiście.

P: Jakie kolory wybierasz w swoich stylizacjach??
Czerń i złoto.

P: Jak określałabyś swój styl???
Glamour połączony z elegancją.

P: Jak dbasz o włosy??
Staram się chodzić do fryzjera regularnie. Tam zawsze dbają o to, żeby moje włosy były zdrowe.




P: A paznokcie?
Robię manicure raz w tygodniu.

P: Na jaki kolor lubisz malować paznokcie??
Myślę, że białe.

P: Jak dbasz o skórę??
Używam podkładów i kremów nawilżających, a także peelingu. Krem do opalania jest kluczem do sukcesu.

P: Jaki kosmetyk masz zawsze w torebce??
Korektor i tusz do rzęs.

P: Jaka jest Twoja tajna broń w makijażu??
Zawsze używaj produktów dobrej jakości.


Wywiad wzięty ze strony: kilk


Teraz parę zdjęć Val.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)