Wavy Cursor Tail

środa, 19 marca 2014

STRONY ANTY FANÓW SERIALU:

Na Facebooku pojawiają się strony Anty fanów serialu "Violetta", jak również aktorów. według nas jest to chamskie, bo niektórzy obejrzą 1 odcinek serialu i uważają że jest głupi, a nie zrozumieją i nie wiedzą jaki będzie później, ale są też co poniektórzy, że obejrzą 1 odcinek i uważają się za ekspertów od tego serialu. 


1.Ok, zaczynamy od strony Hiszpańskiej:
https://www.facebook.com/pages/Anti-Tinistas/616826291727754


Jak widzicie ta strona nazywa się: Anti- Tinistas, i tu chodzi o naszą Tini, pojawiają się na niej przykre zdjęcia lub przeróbki pokażemy wam parę np.








Ale jest jedno pocieszenie tą stronę lubi: 495 osób a  Fan Club naszej Martiny lubi: 1.360.865 osób.



2. Kolejna strona to: Sroletta, to już jest strona Polskich Anty-Fanów serialu Violetta.
https://www.facebook.com/pages/Sroletta/250960205062262?fref=ts 

Tutaj też pojawiają się przykre zdjęcia: 




Zdjęcie użytkownika Sroletta.






I wiele innych zdjęć... Tą stronę lubi więcej osób niż tą poprzednią, a mianowicie lubi ją:  2.694 osoby, ale tez jest pocieszenie bo stronę prawdziwą stronę serialu lubi: 106.739 osób. Więc strona Anty-Fanów Violetty, liczbą osób się chowa.



3. Trzecią stroną Anty-Fanów Violetty , jest strona również na Facebooku, jest strona "Beka z Violetty". 

https://www.facebook.com/pages/Beka-z-Violetty-3/398197226990393?fref=ts



Zdjęcia również przykre jak te poprzednie:





Tą stronę lubi prawie 3 tys. osób, ale i tak bez porównania z liczbą osób którzy lubią Violettę, Martinę itd....

16 komentarzy:

  1. Nie na widzę Violetty Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera odpowiedź. Dziękujemy, że doceniasz naszą pracę, chociaż nie interesuje Cię jej treść :) Pozdrawiamy /Adminki

      Usuń
  2. Jak można lubić Violette ??? Jakim trzeba być dzieckiem żeby ją lubieć ???? Naprawde mi was żal ! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę : Jak można ?!
      Właśnie robię fanpage o niej :D zapraszam ---- > https://www.facebook.com/pages/Violetta-Sroletta-Minetta/997543550272267

      Usuń
    2. Chyba ktoś tu nie zauważył, że my już od dawna nie robimy postów :) Tak w ogóle, jeżeli nie interesujecie się Violettą, to po co oglądacie blogi i tworzycie różne dziwne strony? Ludzie to jest wolny kraj, każdy powinien lubić co mu się podoba, przecież właśnie po to kupę lat temu nasi żołnierze walczyli, żebyśmy byli wolni, mogli robić co nam się podoba, lubić co chcemy! Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Skoro kraj jest wolny to mogę hejtować violette. Korzystam z wolności słowa.

      Usuń
    4. Masz rację, jest wolność słowa, ale każdy lubi co chce. O gustach się nie dyskutuje. Ty możesz lubić np. RAP, a ja ROCK czy to oznacza, ze muszę mówić rap to gówno, sram tym rapem, bo mam wolność słowa i muszę z tego korzystać? Nie interesuje nas już Violetta, ale nie hejtujemy tego serialu i ludzi którzy to lubią. Dajcie sobie siana, ogar. Violetta się już skończyła.

      Usuń
    5. Boże jak mnie niektórzy ludzie denerwują -,- KOCHAJĄ hejtować innych a nie patrzą na siebie. Owszem można lubić Violkę, chociaż ja jej nie oglądam. Powiedzcie mi czy ktoś kwestionuję wasze zainteresowania??? Jak was Violetta nie interesuje to po co wchodzicie na blogi na ten temat??? Ogarnijcie się, a jak już chcecie hejtować to odznaczcie anonima. POZDRAWIAM

      Usuń
  3. Jeżeli ktoś nie lubi Violetty to ich jej nie ogląda czy to takie trudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Po co wchodzić na takie blogi i hejtować czyjeś "zainteresowanie"
      Nie obchodzi mnie = Nie wchodzę, Nie lubię = nie obchodzi mnie to. Takie trudne? Pozdrawiamy :) Adminki

      Usuń
  4. Niektórzy lubią Violettę niektórzy nie. Mnie to nie obchodzi. Dla mnie liczy się moje zdanie. Ja na przykład lubię Violettę i nie wstydzę się tego. Niech oni robią sobie 10000000000 takich anty Violetty blogów. Jeśli lubią hejtować jakiś serial który został wymyślony przez Disney to niech sobie hejtują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ci co hejtują Violettę to niech hejtują . Oni się tym dowartościowują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją hejtuje ANTY FANI GÓRĄ I JESZCZE COŚ HISZPANI MOGĄ JEJ NIE LUBIĆ I CO WAS TO ONI I TAK TEGO NIE ROZUMIĄ A TO DLA SROLCI:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ją hejtuje ANTY FANI GÓRĄ I JESZCZE COŚ HISZPANI MOGĄ JEJ NIE LUBIĆ I CO WAS TO ONI I TAK TEGO NIE ROZUMIĄ A TO DLA SROLCI:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ją hejtuje ANTY FANI GÓRĄ I JESZCZE COŚ HISZPANI MOGĄ JEJ NIE LUBIĆ I CO WAS TO ONI I TAK TEGO NIE ROZUMIĄ A TO DLA SROLCI:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)