Wavy Cursor Tail

środa, 2 kwietnia 2014

CZY TINI STOESSEL PRZYJEDZIE W MAJU DO POLSKI:

W ostatnich dniach coraz bardziej rozprzestrzenia się plotka, że owo Martina ma przyjechać do Polski, w celach promocyjnych, związaną z premierą "Violetta En Concerto", który wejdzie do kin 9 maja. Czy to jest możliwe?






Powstanie plotki:

Plotka powstała z tego powodu, że Tini rzeczywiście ma przyjechać do Europy, jednak nie do Polski, a do Hiszpanii, Francji i Włoch, i to właśnie w celach promocyjnych  filmu na podstawie jednego z włoskich koncertów trasy  "Violetty En Vivo". Ale.... mają też być jakieś pozostałe kraje jednak nie zdradzono ich.





Kto jak nie my?

Otóż w Zachodniej i środkowej Europie nie ma takiego kraju w którym Violetta miałaby taki staż, takie wyniki sprzedaży artykułów z nią związanych i takiej oglądalności. Można by było wziąć pod uwagę Rosję największe państwo na świecie, jednak każdy rozumie że to nie jest ani czas ani miejsce na takie wydarzenia itp. W większości krajów naszego globu "Violetta" dopiero zaczyna lecieć, lub w najbliższym czasie zacznie, ewentualnie w niektórych krajach lokalne Disneye zapowiadają rozpoczęcie 2 sezonu (oczywiście oprócz: Włoch, Francji i Hiszpanii). 



Wątpliwości: 

Chyba najważniejszym zagadnieniem jest fakt, czy Tini mówiła lub rozmyślała o przyjeździe do Polski. Jednak nie powiedziała to publicznie, lub nie zostało to ujawnione.

17 komentarzy:

  1. ja bym bbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrdddddddddddddddzoooooooo chciała zeby ona przyjechała bardzoooo ja kocham musi polska ja zaprosic

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce zeby ona przyjechała

    OdpowiedzUsuń
  3. pppppppppppppppllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssss niec przyjedzie zgadzam siue z wami

    OdpowiedzUsuń
  4. Violetta przyjedzie do polski mówili o tym w wiadomościach i radiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę tu naprawdę wielką fankę obsady serialu "Violetta". Jak już wiecie odbył się koncert w Łodzi, następne już pożegnalne koncerty są w sierpniu w Krakowie i Warszawie. Adminki.
      PS. Nigdy nie mówili w wiadomościach, a w telewizji to tylko na kanale Disneya :)

      Usuń
  5. Nie rozumiem Was... Po co tu piszecie o tym? I tak Tini tego nie czyta :( Może jak chcecie to spróbujcie na jej twitchu ;p Ja nie próbuję bo nie chcę być natrętna. Chociaż też bardzo bym chciała aby przyjechała do Polski.. szanse są małe.. Nie robię sobie nadziei bo chyba się popłaczę jak nie przyjedzie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też nie radzę... Potem będzie wam MEGA smutno

      Usuń
    2. PS. Nie mówiłam do redakcji bloga. Tylko do komentarzy powyżej.

      Usuń
  6. jeżeli ktoś z was wie chociaż trochę kiedy ona przyjdzie do Polski PROSZE BAŁAGAM niech mi odpowie w komentarzu chodzi mi np ; miesiąc, dzień, i gdzie i wy jakim mieście będzie koncertować jeżeli wiecie z tego co wymieniłam tylko jedną rzecz to też mi odpiszcie w komentarzu BAŁAGAM jeśli lubicie Violette to mi pomożecie bardzo was o to prosze jak wiecie odpiszcie w komentarzu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dużo osób już pewnie to wie :) W tym roku będzie En Vivo w Polsce.

      Usuń
  7. Ją też kocham ale myślę że przyjedzie do polski jakoś tak w 2017 przeciesz polskę ma każdym gwiazdor i gwiazda gdzieś nikt o nim nie pamienta :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się jarać to jest sroletta a nie Violetta to się raczej nie doczekacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czym Ty się jarasz? Czy to coś złego, ze ludzie chcą, żeby ich idol przyjechał do kraju? Trochę powagi. Adminki

      Usuń
  9. ty Emilka Agaciak jak nielubisz Violetty to po co wchodzisz na takie strony o niej ??? Nie masz tu czego szukasz jak nie lubisz Martiny Stoessel. MARTINA STOESSEL JEST NAJLEPSZA !!! I love you Tini

    OdpowiedzUsuń
  10. I love you Tini !!! You are best !!! I'm your biggest fan !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szit, ja nie jestem Martiną, Ona tego nawet nie czyta, zwłaszcza, że te posty są po polsku, ogar! Pozdrawiamy wielką fankę Tini:) /Adminki

      Usuń

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)