Wavy Cursor Tail

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

MOJA HISTORIA ANGIE - ślub z Germanem:

Hej, postanowiłyśmy po drugiej przerwie pisania opowiadania o Germangie dodać następną część, oto te które już były, macie linki.







Ostania część tego opowiadania, była dodana 16 stycznia 2014 roku (czwartek).

Dotychczasowe części:

klik -  Moja historia Angie - przygotowania do ślubu.
klik - Moja historia Angie - zaręczyny Germana
klik - Moja historia Angie - wyznanie miłości przez Germana
klik - Moja historia Angie- wprowadzenie do historii.



***

      Dzień się skończył. Nie mogłam uwierzyć w to, że jutro wychodzę za mąż, szybko położyłam się, ponieważ nie mogłam się doczekać. Ocknęłam się rankiem. Spokojnie podeszłam do łóżka, żeby sprawdzić jaka jest temperatura. Wkrótce Oleńka przyniosła mi śniadanie do łóżka, a następnie przyszła do mnie Viola wraz ze stylistami., zaczęli mnie przygotowywać do ceremonii. 
    Zostałam wystrojona w piękną biało-srebrną suknie, a teraz czas był na makijaż. Violetta się nim zajęła. Gdy skończyła poszła się przygotować. W domu trwały gorączkowe przygotowania do ceremonii ślubnej. Wszyscy byli zdenerwowani, a Jade dopięła wszystko na ostatni guzik , a sala zapierała dech w piersiach.  


***

Zjawili się prawie wszyscy goście włącznie z moim tatą Antoniem, mamą Angeliką, oraz przyjaciółmi Violetty. Brakowało tylko "Pana Młodego", który zjawił się dopiero po 10 minutach. 
Nagle ceremonia się rozpoczęła, muzyka zaczęła grać a Viola i León zaczynali śpiewać "Nuestro Camino" . German czekał na mnie przed ołtarzem, a ja zostałam wprowadzona przez tatę, pod ołtarz, a następnie:

Ksiądz wypowiedział słowa:

Czy ktoś jest przeciwny temu związkowi, niech przemówi lub zamilknie na wieki - Nikt nie odpowiedział.

    Następnym krokiem, było złożenie przysięgi małżeńskiej, przy której zadzwonił telefon Germana, ksiądz powiedział z pretensjami:
-Panie Germanie, by się pan wstydził!!!!
German zawstydzony złożył przysięgę, a po nim ja. Wymieniliśmy się obrączkami, i zbliżyliśmy się do pocałunku, nagle na salę wbiegła Esmeralda
-Stać zatrzymać, tę ceremonię, oni nie mogą się pobrać - powiedziała bez szacunku
     
    Wszyscy goście się oburzyli, a ochroniarze wyprowadzili ją z sali. Po pocałunku ceremonia się skończyła i wszyscy zabrali się do tańca. Ramallo od razu zaczął wyjadać z weselnego stołu .
    Na weselu było cudownie, a ja przetańczyła całą noc z Germanem.







    Tak wyglądała suknia ślubna Angie:





Zdjęcia Germangie:








UWAGA!!!! Ten rozdział, jest przedostatnim rozdziałem z historii Angie, nie długo dodamy ostatni, oraz będzie nowe opowiadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)