Wavy Cursor Tail

sobota, 12 kwietnia 2014

DIEGO DOMINGUEZ W REVISTA PRONTO:



 Obszerny artykuł o Diego pojawił się w ostatnim wydaniu prasy "Revista Pronto". W wywiadzie, który przeprowadził magazyn, aktor opowiadał m.in o przemianie swojej roli w Violetta3.





A oto kilka wypowiedzi:

'Rozstanie z moją rodziną było bardzo emocjonalne. Moi rodzice zabrali mnie na lotnisko i zostawili tam, było bardzo smutno. To był pierwszy raz kiedy wyjeżdżałem z Hiszpanii".

'Moja mama powiedziała mi: Twój głos nie jest niczym nadzwyczajnym. Miała rację (...) dowiedziałem się z czasem, nie powinienem śpiewać tessitura lub osiągnąć niesamowicie wysokie tony, ale zachować własną istotę, by móc błyszczeć"

"Jestem obsesyjnie porządkowy, maniak do każdego milimetra. To jest moją wadą"

"Wraz z Jorge Blanco i Xabiani Ponce de Leon utworzyliśmy piękną przyjaźń. Z Tini Stoessel połączenie jest bardziej niesamowite, to dziewczyna z dużą ilością światła. Ma prosty na mówienie wszystkiego. (...) Pozdrawiam Tini"

"Mam dziewczynę i jesteśmy bardzo szczęśliwy"

"Jestem bardzo romantyczny, niemal a granicy kiczu."

"Jestem detalistą: piszę listy, robię filmy, zdjęcia i czekoladki. Napisałem i nakręciłem krótki film dedykowany swojej dziewczynie."

"Już zaczęliśmy nagrywanie trzeciego sezonu i znowu będzie show. Zaczynamy od Europy. W nowym sezonie moja postać zmieni się całkowicie"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)