Wavy Cursor Tail

niedziela, 20 kwietnia 2014

PIERWSZA MIŁOŚĆ AKTORÓW Z VIOLETTY:

Nie ma to jak pierwsza miłość, te emocje, mocne bicie serca przy każdej randce.... ach miłość, miłość, miłość, niestety czasem nieszczęśliwa. Pierwsza miłość dotyka każdego, czasem nawet nie wiemy kiedy się zakochujemy, i w jakiej chwili. Jak to mówią miłość uskrzydla człowieka, zobaczymy teraz jakie były pierwsze miłość naszych aktorów.




1. 

Martina: "Miałam 14 lat i byłam na imprezie urodzinowej. Miał na imię Lisandro, i bardzo mi się podobał! Oddałam mu swój pierwszy pocałunek, i to było świetne! I był bardziej uroczy niż pocałunek na planie"
Bo było to prawdziwe!

Jorge:  " Miałem około czternastu lat. Podobała mi się bardzo, ale byłem bardzo nieśmiały i nigdy nie mogłem powiedzieć, co czuje do niej czuje. Pewnego dnia przeniosła się do innego miasta i nigdy nie miałem okazji, aby ponownie z nią porozmawiać."





Candelaria: " Miałam 15 lat, i byłam zakochana w chłopaku z mojej klasy. Miał na imię Santiago. Dzięki niemu wiem co to oznacza miłość!


Diego: " Byłem bardzo mały, i był to mój pierwszy rok w szkole. Pod koniec roku, wbrew mojej nieśmiałości przełamałem się, i oświadczyłem jej co do niej czuję, i została moją dziewczyną!"



Lodovica: "  Miałam 16 lat, zakochałam się w chłopaku z mojej paczki. Niestety nie wyszło z tym dobrze!"





Xabiani: "Miałem 12 lat, i zakochałem się w koleżance z klasy. Nigdy jej się do tego nie przyznałem!"



Facundo: "Bylem w szkole średniej, i zakochałem się w dziewczynie z mojej paczki przyjaciół. Uczyłem się w szkole wyłącznie dla mężczyzn, a ona dla kobiet. Wszyscy byliśmy w parze z dziewczynami z tamtej szkoły, więc zdobycie jej było łatwe!"

Ruggero: Gdy bylem w pierwszej klasie, a dokładniej miałem 6 lat, zakochałem się w dziewczynie o imieniu Francesca. Niestety, nigdy jej o tym nie powiedziałem." 



Aktorzy, jak wszyscy ludzie, także przeżywali swoje pierwsze miłości. Niektórzy z lepszym, a inni z gorszym skutkiem.

2 komentarze:

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)