Wavy Cursor Tail

niedziela, 29 czerwca 2014

#GRAZIEDITUTTOLODO - WŁOSKA AKCJA FANEK LODOVICI:


Chyba każda fanka Lodovici wie, że ona pochodzi z Włoch, ma tam wielu, wielu fanów. Tak samo jak w innych krajach gdzie emitowany jest serial "Violetta".  Na stronie głosowania gdzie ma się odbyć trasa koncertowa Lodovici, Włosi walczyli z polakami bardzo zacięcie o pierwsze miejsce. Postanowili, że zorganizują pewną akcję na Twitterze, a mianowicie #GRAZIEDITUTTOLODO (Tł. " Dziękujemy za wszystko Lodo"). Akcja wyszła dla nich sukcesem. 




Włoscy Lodostas zostali zauważeni przez samą Lodovicę, aż pięć razy.


Tł.  "Bo dzięki tobie odkryłam moją pasję do muzyki. Kocham Cię" 



Tł.  " Pokazałaś mi: ##TomodachiLife"




Tł.  " I w trendach na światowej pozycji"

Wszystkie Twitty możecie znaleźć tutaj: klik>>. Włoscy fani naprawdę zadbali o to, by Lodovica zauważyła ich starania. I udało im się to. Świadczą o tym również te zdjęcia przygotowane na inną okazję:

3 komentarze:

  1. Hej. Jestem nowa na blogspocie i założyłam blogspocie. Natomiast po lewej stronie widnieje mi moje imię i nazwisko i zdjęcie z Google+ jak można to usunąć? Za odpowiedź będę bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ***** Hej jestem nowa na blogspocie. I założyłam bloga. Po lewej stronie widnieje moje imię i nazwisko i zdjęcie z Google+. Jak można to usunąć? Za odpowiedź będę bardzo wdzięczna:) *****

    OdpowiedzUsuń
  3. główna założycielka wróci dopiero w piątek w gorszym przypadku w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o komentarze. Nawet najmniejszy dla nas dużo znaczy :)